Skrypty do Tibii 76
Skrypty do OTS



Forum Skrypty do Tibii 76 Strona Główna Skrypty Skrypty
Obecny czas to Pią 8:41, 30 Maj 2025

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
yurez
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Wto 9:40, 02 Sty 2007

Wiadomość
Skrypty
Tutaj piszcie skrypty do tibii 7.6

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty yurez

Autor
Gość







Pią 11:03, 12 Sty 2007

Wiadomość
Chce napisac skrypt zeby zrobic inwazje na miasto otoz tak:
data>acction>action.xml
Zjezdzamy na sam dol i usuwamy te strzalki --><--
Mniej wiecej to bendzie wygladalo tak:
<action itemid="2139" script="invasion.lua" />

</actions>
i przed temple tworza ci sie orki jak zrobisz za duzo to bendzie lagg
wpisujemy /i 2139 1 i klikamy prawym przyciskiem na ten amulet


Ja tu bylem Very Happy Smile Razz
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
Gość







Pią 15:11, 12 Sty 2007

Wiadomość
Anonymous napisał:
Chce napisac skrypt zeby zrobic inwazje na miasto otoz tak:
data>acction>action.xml
Zjezdzamy na sam dol i usuwamy te strzalki --><--
Mniej wiecej to bendzie wygladalo tak:
<action itemid="2139" script="invasion.lua" />

</actions>
i przed temple tworza ci sie orki jak zrobisz za duzo to bendzie lagg
wpisujemy /i 2139 1 i klikamy prawym przyciskiem na ten amulet


Ja tu bylem Very Happy Smile Razz
CZŁOWIEKU! OPAMIETAJ SIE! ILE TY MASZ LAT ŻEBY TAKIE BADZIEWIE PISAĆ?!?! NIE WYSTARCZY DODAC TAM TYLKO TĄ LINIJKE TRZEBA ZROBIĆ PLIK INVASION.LUA !!! (TAKICH NOBOOW POWINNO SIE WYTŁUC)
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
Piti
Gość






Nie 18:23, 17 Cze 2007

Wiadomość
Widocznie jak sie nie mysli to tak pozniej jest ;p masz racje do inwazji trzeba zrobic plik invasion.lua ale jak sie jest noobkiem to sie tego nie wie Razz
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
twój stary




Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zadupie
Wto 21:23, 26 Cze 2007

Wiadomość
Mam tu skrypt na kostke do gry pod 7.92!
data/actions/scripts tworzy plik dice.lua i uzupelniamy go tym


Kod:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)

  n = math.random(1,6)
  name = getPlayerName(cid)
  doPlayerSay(cid, name..' rolled a '..n, 16)
  doTransformItem(item.uid, 5791 + n)
  doSendMagicEffect(frompos, 26)
  return 1
end


nastepnie data/actions/actions.xml
wpisujemy te 6 linijek
Kod:
 <action itemid="5792" script="dice.lua" />
  <action itemid="5793" script="dice.lua" />
  <action itemid="5794" script="dice.lua" />
  <action itemid="5795" script="dice.lua" />
  <action itemid="5796" script="dice.lua" />
  <action itemid="5797" script="dice.lua" />


nastepnie klikamy use na kostke (dice) (id 5792)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty twój stary

Autor
mistrz
Gość






Wto 19:32, 24 Lip 2007

Wiadomość
@up tu som skrypty pod tibie 7.6 naucz sie czytać
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
erloge




Dołączył: 03 Sie 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Pią 16:46, 03 Sie 2007

Wiadomość
Oto skrypt na Mining!!


w data/actions/scipts/ tworzymy mining.lua
Kod:
-- Mining V2.6
-- Please understand this is more of a bug fix release
-- Coded by Roman, some credits to twiz for giving an example of his V1.0
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
Level = getPlayerLevel(cid)
ClubSkill = getPlayerSkill(cid,1)
if item2.actionid == [color=red]5000[/color] and         -- set the action id of rocks
Level >= [color=darkred]20[/color]   -- set the level requirement to be able to mine
and
ClubSkill >= [color=orange]20[/color]  -- set the club skill requirement to be able to mine
then
rand = math.random(1,2000)
if rand < 20 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A fierce Giant Worm came out of the pile of rocks!")
doSummonCreature("[color=brown]Giant Worm[/color]", topos)         
elseif rand == 1300 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have found a golden nugget.")             
doPlayerAddItem(cid,2157,1)               
elseif rand > 1995 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have found a diamond.")
doPlayerAddItem(cid,2145,1)
elseif rand >500 and rand <700 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"OMG A CRAFTING ORE!")
doPlayerAddItem(cid,2225,7)
elseif rand >700 and rand <1000 then
doPlayerAddItem(cid,2160,5)
elseif rand >1000 and rand <1300 then
doPlayerAddItem(cid,2160,4)
elseif rand >300 and rand <600 then
doPlayerAddItem(cid,2160,5)
elseif rand >1500 and rand <1800 then
doPlayerAddItem(cid,2160,7)
elseif rand >1100 and rand <1400 then
doPlayerAddItem(cid,2160,10)
elseif rand >800 and rand <1100 then
doPlayerAddHealth(cid,-100)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You lost hitpoints due to exhaustion of mining.")
elseif rand >500 and rand <800 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have found a ruby.")
doPlayerAddItem(cid,2147,1)
elseif rand >550 and rand <800 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A fierce Giant Worm came out of the pile of rocks!")
doSummonCreature("[color=brown]Giant Worm[/color]", topos)
elseif rand == 40 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A fierce dwarf guard came out of the pile of rocks!")
doSummonCreature("[color=brown]Dwarf Guard[/color]", topos)
elseif rand == 20 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You hit the rock to hard making a hole, A orshabaal comes up striaght from hell!")
doSummonCreature("[color=brown]Orshabaal[/color]", topos)
elseif rand >2000 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Earthquake!")
doPlayerAddHealth(cid,-100)
elseif rand == 100 and rand <140 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A weak troll has appeared from the pile of rocks!")
doSummonCreature("[color=brown]Troll[/color]", topos)
elseif rand == 200 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"A dwarf soldier came out of the pile of rocks!")
doSummonCreature("[color=brown]Dwarf Soldier[/color]", topos)
elseif rand >= 200 and rand <255 then
    doRemoveItem(item.uid,1)
  doSendMagicEffect(topos,2)
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Your pick has been heavily damaged and broke...")
end
doSendMagicEffect(topos,3)
doPlayerAddSkillTry(cid,1,100)
doPlayerSay(cid,"~Clank",1)
else
 doPlayerSendCancel(cid,"You either are not mining on the specific rock or you do not have the required level([color=red]20[/color]) or club skill([color=orange]20[/color]) to mine.")
end
return 1
end


w actions.xml dodajemy
Kod:
<action itemid="2553" script="mining.lua" />


darkred/ciemny czerwony=ActionID skały
red/czerwony=Lvl
orange/pomarańczowy=Cluba Faithing
brown/brązowy=Nazwy potworów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty erloge

Autor
gość
Gość






Sob 15:07, 17 Lis 2007

Wiadomość
hahahaha ale noob
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
DEBILEK
Gość






Pon 17:07, 26 Lis 2007

Wiadomość
KURWA JAKIE HUJOWE SKRYPTY MACIE TU COS ODEMNIE :]




Uczenie się spelli ze scrolów.


Do actions.xml:



<action itemid="1949" script="spell_scroll.lua" />


Teraz w spells/scripts



Spell_scroll.lua -------------nazwa .lua




I teraz skrypcik


function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if item.actionid == 12000 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exura')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Light Healing spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12001 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exura gran')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Intense Healing spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12002 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevo flam hur')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Fire Wave spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12003 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'utevo res ina')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Creature Illusion spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12004 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exiva')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Find Person spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12005 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'utevo lux')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Light spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12006 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exani tera')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Magic Rope spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12007 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exana pox')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Antidote spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12008 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exori mort')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Force Strike spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12009 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exani hur')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Levitate spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12010 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exori flam')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Fire Strike spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12011 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exori vis')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Energy Strike spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12012 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'utevo gran lux')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Great Light spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12013 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'utamo vita')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Magic Shield spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12014 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'utani hur')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Haste spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12015 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exura sio')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Heal friend spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12016 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exeta res')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Challenge spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12017 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exura vita')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Ultimate Healing spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12018 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'utani gran hur')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Strong Haste spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12019 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exana ina')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Cancel Invisiblity spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12020 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'utevo vis lux')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Ultimate Light spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12021 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevo grav vita')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Wild Growth spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12022 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevo gran vis lux')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Great Energy Beam spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12023 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevo vis lux')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Energy Beam spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12024 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'utana vid')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Invisible spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12025 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exori')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Berserk spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12026 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exura gran mas res')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Mass Healing spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12027 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevo mort hur')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Energy Wave spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12028 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevo gran mas pox')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Poison Storm spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12029 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevo gran mas vis')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Ultimate Explosion spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12030 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exeta vis')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Enchant Staff spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12031 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevo pan')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Create Food spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12032 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevon con')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Conjure Arrow spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12033 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevo con pox')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Poison Arrow spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12034 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevo con mort')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Conjure Bolt spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12035 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevo con flam')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Explosive Arrow spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)
elseif item.actionid == 12036 then
doSendMagicEffect(frompos,14)
doPlayerLearnSpell(cid, 'exevo con vis')
doPlayerSendTextMessage(cid,MESSAGE_EVENT_ADVANCE,'You have learned Power Bolt spell.')
doRemoveItem(item.uid,1)

end
return 1
end
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
GM Pawel
Gość






Nie 1:12, 02 Gru 2007

Wiadomość
ktos mi moze powiedziec jak zrobic NPC Bankier ?
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
-,-
Gość






Pon 18:58, 10 Gru 2007

Wiadomość
normalni xD
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
KUTAS
Gość






Nie 19:15, 23 Gru 2007

Wiadomość
KURWY
ZJEBANE ALL WDUPE SKURWIONE
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
Darchamu
Gość






Pią 15:47, 04 Sty 2008

Wiadomość
bardzo zjebane te forum!
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
Gość







Pon 16:14, 07 Sty 2008

Wiadomość
FORUM ZJEBA** Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Autor
pfff...
Gość






Nie 2:58, 27 Sty 2008

Wiadomość
CHUJA WAM WSADZE W MORDE ZAMKNAC TE JAPYYY
Znajdź wszystkie posty Anonymous

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3  Następny

Forum Skrypty do Tibii 76 Strona GłównaSkryptySkrypty
Obecny czas to Pią 8:41, 30 Maj 2025
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin